Avtor: Lidl Slovenija/OZS
Navdih za kampanjo je bil nekdanji slovenski paralimpijski plavalec Darko Đurić, ki je v enem od intervjujev dejal: »Nikoli se nisem počutil, da mi kaj manjka.« Šport ne pozna telesnih oviranosti, le pomanjkanje volje in motivacije.
Parašportniki nam iz dneva v dan dokazujejo, da šport ne pozna oviranosti. V bazenu, na tekaški progi ali na košarkarskem igrišču štejejo volja, želja in trud, ki si ga vložil v treninge. Kampanja »Nič mi ne manjka« zato ozavešča javnost, da šport ne izbira telesa, ampak le posameznike, ki imajo jasno postavljene cilje, hkrati pa so pripravljeni trdo delati za svoje uspehe. »V Lidlu Slovenija od leta 2016 z velikim spoštovanjem in občudovanjem spremljamo parašportnike in njihove uspehe, predvsem pa nas ti izjemni posamezniki navdušujejo po človeški plati. Njihove zgodbe nas spomnijo, da ovire ne živijo v telesu, temveč v naših glavah in zmagovalec je vsakdo, ki jih uspe preseči. Zato ta kampanja ni samo poziv, da poiščemo notranjo motivacijo, temveč tudi, da odkrijemo svoje vrzeli in se z njimi soočimo – na področju športne aktivnosti ali kjer koli drugje v življenju,« je dejal Gregor Kosi, generalni direktor Lidla Slovenija.
Glasbena podlaga za sport v kampanji »Nič mi ne manjka« je himna parašportnikov Ta tempo, ki jo je pred dobrim letom ustvaril Rok Terkaj – Trkaj, režijo spota pa je prevzel Miha Kačič, podpisan tudi pod uradni videospot himne.
Kampanja je hkrati tudi uvertura v napeto pričakovanje paralimpijskih iger, ki se bodo poleti odvile v Tokiu. Slovenija premore pet paralimpijskih kvot. Potniki za Tokio pa bodo letos lovili že 50. kolajno za Slovenijo na paralimpijskih igrah. Slovenski parašportniki si v boju za zmagovalne odre želijo predvsem glasne podpore navijačev, za kar bodo skrbele tudi številne aktivnosti Lidla Slovenija, ki se bodo zvrstile v naslednjih mesecih.